Argentinie - Bolivia - Peru - Reisverslagen van Fleur van den Elzen - WaarBenJij.nu Argentinie - Bolivia - Peru - Reisverslagen van Fleur van den Elzen - WaarBenJij.nu

Argentinie - Bolivia - Peru

Op 4 februari vertrek ik naar Argentinië. Daar verblijf ik een maand in een gastgezin en ga ik Spaans leren. Daarna ga ik een maand backpacken van Buenos Aires naar Cusco in Peru. Daar ga ik dan nog een maand vrijwilligerswerk doen.

Recente Reisverslagen:

23 April 2012

Laatste stukje!!

07 April 2012

Zoutvlakte, Titicacameer, Cusco

20 Maart 2012

Cordoba, Mendoza, Salta, Bolivia!

03 Maart 2012

Carnaval en Cordoba!

22 Februari 2012

Tigre, Iguazú en Carnaval!
Fleur

Hallo allemaal, Welkom op mijn site! Binnenkort kun je hier al mijn spannende, grappige, mooie reisverhalen en -foto's vinden.

Actief sinds 20 Jan. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 19477

Voorgaande reizen:

04 Februari 2012 - 30 November -0001

Argentinie - Bolivia - Peru

Landen bezocht: